convo my dear friend, bd

cubaan mengupdate blog dan banyak kali buat, tapi sebab internet problem asyik tak save hasil tulisan saya, saya fedup dan abaikan segala emosi yang telah kucoretkan beberapa minggu yang lalu.

sabtu yg lepas aku telah luangkan masa menjengah ke convo master kawan aku. antara kawan aku yang rapat disebabkan program korea masa aku third year di U dahulu. disebabkan aku sayangkan member aku pun hadirkan diri ke konvo walaupun lewat asal aku & kwn datangkan. sbnarnya aku sygkan semua member2x aku cuma gara-gara aku ni seorang anak sulung yang bertanggung jawab lagi serius, sumpahlah korang nak dengar aku meluah atau menyebut kata sayang pada korang apantah lagi beraksi manja ala-ala sayang. tidak sekali-kali kan, sebb itulah kekamu semua tidak dapat meneka perasaan dan hati saya. walaupun selalu wat aku terasa hati..haha

aku ucapkan tahniah pd kwn aku sebab dah berjaya lulus master. hanya tinggal aku je terkontang kanting menghadapi saat akhir master ini. rupanya banyak dugaan bila dah nak habis ni. hanya aku perlu berusaha keras dan berserah. insyallah jika rezeki aku, aku akan konvo pada tahun hadapan. hope sangat kengkwn aku yang best dapat hadir ke konvo aku, tapi aku konvo jauh. kalo korang datang aku memang akan terharu sampai nangis hehe..angan-angan kosong aku untuk tahun 2011.

ok layanlah beberapa pic kenangan bersama aku, geng & bd. semoga bd pasni dapat kerja dengan gembira di ump & dapat beli kereta idaman ko dimana setiap taste kereta impian ko adalah sama je dengan taste kereta impian aku. after this doakan jugak impian gatal ko nak berkawin dengan noni dengan sangat segera tercapai. aku tak dapat membantu atas tahap kegatalan itu. haha..hanya doa sahaja..amin.


p/s - kawan sampai tua hingga ke anak cucu cicit ok.

xoxoxo...gossip girls

2 comments:

jayzack said...

haidar..
thanks..
it's such a great life..
having u all as a friends...

friends forever k...

p/s: mane aku gatal..dah tuntuntan agama..kena la kawen..huhuhu

elliashah said...

right answer tuntutan agama
budak pandai bercakap
susah aku nak pesongkan...

p/s kalo nak kawin gatal ke namanaya..haha