new hphone

kuang kuang, dah buang tebiat apabila aku rasa cam kene je nak ader handphone baru, bengang dengan sony e aku yang charger nya hilang tanpa berita, tepon tu canggih lagi..tapi dimana aku simpan pun aku dah lupa, ni mng silap sendiri. tapi kehilangan charger tu bukan aku buat.

ekoran itu, terpaksa aku meminjam phone nokia level 3310 tapi skang punya jenis la, yg low type nokia, bedal je aku bukan guna sgt phone. tapi ntah kenapa rasa tekad and senang je x pikir panjang pun. suatu ptg aku survey, aku pilih nk beli ngn akak cun ni, tetiba kat opis member offer kurang rm 50 dr harga asal, member punya hal percaya so, aku setuju, member order tapi lewat sgt aku bg duet so next week lah item tu sampai..bila nak buang duet ni aku tak boleh pikir lama nanti tak jadi sebab pikiran akan cpt jer bertukar & sayang nak bazirkan duet, tapi sampai bila satu hape pun x upgrade lagi diri punya hal...haha

kenapa sy nak phone baru, sbb sy perlukan sgt gadget yang berunsurkan GPS.. dan hanya nokia shj yg mampu offer best, free & updated serta voice navigation...kalo lain brand susah sikit, nak tau detail naper lain susah sila survey sendiri k..

semoga kehadiran dia ini akan bertahan lama dengan aku, memandangkan aku ada sejarah gelap & buruk dgn benda mahal ini, berharap agar kekal bertahun - tahun lamanya. amin

hehe..

P/s - showdown please vote for GBC ok..opps

No comments: