perasaan yg best

tahu apa perasaan yg best lately buat diri aku, aku dan kawan memang tak dapat nak dipisahkan. sebagai manusia kita suka dihargai dengan syarat kita mestilah menghargai orang lain, brulah ada payback. cukup sangat ke aku menghargai orang lain, adakalanya kita lebih menghargai orang lain lebih dari keluarga sendiri yang rapat dengan kita, tapi term rapat tidak berapa sesuai untuk aku kerana aku sentiasa berjauhan hati dengan adik sendiri, why? aku pun tak tahu..tak suka bila adik ada tapi rindu bila adik tak ada. what the heck mean? just ignore it..

erm..erm...

br semalam, akhirnya dapat jugak aku berjumpe dengan ex-classmate yg memang aku nak sangat jumpe sebab susah sangat dapat peluang nak jumpa, actually dapat sembang dan duduk berkelompok sambil bergelak ketawa sakan dan minum air cukup menggembirakan aku yang baru sahaja tahap stress maximum ini..walau tempat pertemuan di KAYU tak leh berapa menarik tapi duduk melihat mendengar kelibat masing-masing bercerita dan bergelak ketawa cukup wat aku happy. tak sangka aku boleh sembang sakan gak ..hehe
(dpt gak aku jumpe bdk2x ni sebelum memasing berkeluarga)


P/s - hope dapat wat gurls meet plak, pesai pe lah gurls ni susah sangat nak hangout nak tunggu jadi bini orang ke baru nak ronggeng, its too late then.

No comments: