nak gi KT this week

semasa membuat posting mengenai hal kahwin (rujuk post sebelum, aku masih belum membuat keputusan untuk pergi ke mana-mana wedding tersebut. tapi pada malam tadi, akhirnya aku telah membuat keputusan dan ingin hadir buat kedua-dua wedding kinah (sabtu), deen (ahad), sungguh mantop keputusan ini. Wedding adalah di KT dan aku telah membeli ticket flight tuk kesana, rasa besar pengorbanan nak pergi ke kenduri kinah ini.

Kinah bermaksud ketenangan, hehe dia suka citer pasal nama dia yang membawa maksud tenang itu, aku berkenalan dgn kinah waktu semester 1, suka bersama-sama beli makanan di kafe dan menonton citer hindustan, setelah aku imbas sejenak apa aktiviti aku bersama kinah. Rapat sekejap di sem 1, ghupanya ada juga moment aku berkawan baik dengan kinah, zodiak kami jugak sama ( pesan penajan jgn main zodiak, haram)..Jadi memang tak salah la untuk aku hadir ke wedding tersebut, lebih-lebih lagi berkwn jugak dengan si pengantin lelaki, maka aku rasa berbaloi untuk menghadirinya dan memeriahkan majlis 2 rakan ku ini. Nantikanlah kehadiran ku disana k.

Pada mana-mana pemuda dan pemudi yang ada di KT nak bwk aku jejalan KT yang orang KT kata best sangat tu, silalah alu-alukan ye. (jgn la xde yg sudi)..saya akan sampai di airport Kt jam 8 pg (sabtu) dan balik hari ahad 9 mlm. Buktikanlah kebestsan tempat korang tu yea.

Planning aktiviti, after kenduri kawin je ronggeng, so ada 2 hari ronggeng, petang sabtu dan petang ahad, marilah kita beronggeng beramai..hehe Jumpa korang semua di sana k.

4 comments:

faRk said...

sori hedar...can't be ur tourist guide la..i have duty on saturdy n munday...huhuhu

elliashah said...

its ok..aku cr bodyguard lain k.
tq for ur info.

EyEdA said...

hehehe
nk jgakk

EyEdA said...

hehehe
nk jgakk