citer cam SHIT

Citer tersebut adalah citer N.I.N.J.A sahaja, bukan ninja assassin lakonan Rain ok. I luv rain.
Citer ni aku nanga ( tonton) kerana rekemendation dari seorang rakan. Tapi citer ni cam SHIT jadi andalah tak perlulah tengok. Tak perlu story lebih, kerana sangat letih nak tulis benda jahat. Baik kita gi tengok P.A.P.A.D.O.M, sebaiknya emosi dengan tanah jauh lebih baik dan buat aku menangis part sesi bapak dan anak. Teringat kat abah sendiri. Maaf abah, kakak masih belum mampu nak memberikan yang terbaik buat diri abah. Masih banyak kengkangan dan matlamat hidup sendiri yang perlu di urus dan di kejar. Semoga abah dapat besabar menanti waktu itu. Aku sedang emosionalkah, di harap yea, kerana jika tidak maka aku anak yang teruk.

Next plan mesti tengok pisau cukur ( hr rabu depan) , walaupun dah dgr preview tak bestnya itu. Tapi im big fan of LJ (liyana jasmay). Tak pernah miss her movie kat panggung or drama, dr MAUT, HISTERIA, NIYANG RAPIK, MAYA SARI, PONTI ANAK REMAJA, PAPADOM, bakal menyusul akan ku cari-cari movienya ok. Tapi masih belum dan takkan beli album LJ sebab nampak sangat tak elok ketika meyanyi. So terkangkang ( bab kata mama aku yang nyampah ngn LJ, haha aku memang suka orang gedix agaknya. Aku suka jugak pada Cinta Laura Keihl. Tapi kalo member tahu mesti nyampah dengan aku. Well, they so sweet cam Lisa Surihani gak..
dan aku kan penyokong kelab pengarah muda. So aku must go and watch the movie especially if ada farid kamil haha..Hidup filem melayu. Marilah sama menyokong citer melayu, except citer prof la I kurang minat, takde feel di hati ku...

P/s - Nak tengok N.I.N.J.A Assassin plak, 26 Nov 09 relase, yahoo..

4 comments:

azie said...

kak,nama filem tu bukan maya sari tapi laila sari ;)

elliashah said...

haha, tersilap biasalah, tapi suka lagi nama maya sari haha...

nak tgk ninja assasin ni wuhu..

pja said...

kak..sila lah review citer pisau cukur palk..i like fazura..more gedik dr ur LJ k..haahha..

azie said...

azie lagi suka mayang sari..haha