Kronik akhirnya dihalau

kronik gak kisah aku ni,
kalo aku nie anak orang kaya mungkin easy skit, tapi aku ni still anak peneroka kampung getah n sawit yang lifenya x pernah nak senang sejak dr dulu lagi. macam-macam perkara

tapi kekadang kita nak buat macam mana, yang boleh kita lakukan adalah redha, sabar dan bersyukur atas segala musibah dan perihal yang berlaku.

tapi aku pasrah redha dan buat bodoh sahaja sehingga aku pindah ke luar bersama kak saba n kak genie next month. hanya tuhan sahaja yang tahu tahap kesabaran aku ini.

Semoga aku senantiasa sbr. Amin

p/s: bd, pija aku tension lah gini..cepat2x aku nk pg kuching waahh..!!sobsob

2 comments:

Zaini said...

wah.ni nape plak kronik2 nih..kne kua umh sewa ke..tuan rmh nk pki ek...

Anonymous said...

ada masalah skit dgn family belah ayah aku lah..
aku tersepit terhadap segala kekusutan ini..
dan rasa sangat sakit hati plak...sob sob sob..