X sabar nak balik UMP

Apa jer ada dgn ump,
tapi kebelakangan ni aku sering di landa masalah2x kecil yang kalo dihimpunkan adalah setimbun masalah yang aku kena hadapi. ada yg best dan ada yang x best langsung.

Oleh itu, aku berharap dgn jumpanya aku ngn kawn2x d ump dapat melegekan kesusutan diri ku ini dan merasa lebih gembira. Kata orang jumpa kawan2x yang kita syg adalah satu terapi untuk mengatasi stress diri..

Yeah..!! x sabar esok nak balik ump dgn d'gang...Amin
Semoga selamat tiba dan selamat menjalani presentation Li semua...
Rindu pd kwn2x ump dan bdk baa 04-08 yg sikit itu..huhu

2 comments:

S.Azeem Ong said...

salam

"melegakan kesusutan diri ku"

adakah kak haidar sudah kurus skrg? n dgn brjumpa dgn kwn2 yg disygi maka boleh kembali 'sihat' semula? hehehe

Anonymous said...

wslm
amboi..nampaknya tekaan anda salah
kekusutan diri ku bukannya bermakna kesusutan diri ku hehe..
saya memang cute senantiasa hehe..
banyak prb..jer la bro..