Found my darjah 1 best friend.

Macam x percaya,

syukur pada tuhan..akhirnya takdir menemukan aku dgn farah..setelah 17thun terpisah..cute n cantik orangnya..
Farah ni adalah my long best fwen time aku darjah satu..time darjah satu aku asyik kena dibuli ngn orang jer..sebb apa aku tak tau, maybe time darjah satu aku cute sangat kot dengan ponytail aku dan reben biru ku. jadi semua bdk jeles jd aku kena buli..

so member baik aku shall be farah that time, dia je x buli aku hehe..ada gak member lain cam safirah dan dua lagi tapi aku x ingat..lagi satu aku time tu suka pakai pinafore jer..alah skirt tue..aku memang x kan pakai bj kurung..kecik2x suka bergaya..sakan n aku mesti masuk kelas lambat jam 8 pagi sebab abah suka antar lmbat..tapi aku wat poyo jer masuk kelas..agaknya sebb tu org nyampah kot..hehe..

Ok lah, sangat excited n teruja dapat jumpa farah and malam tadi dia dah call and borak2x..sakanlah apalagi rasa nak menitis air mata sebabkan jejak kasihan ini....insyallah farah akan jadi lawyer dan aku engineer. Amin.

So i'll introduce farah kat korang ok..so this is FARAH guys..

No comments: