training 1 Kinabalu 13/2/2011 broga + tokwan

hi acap kali aku buka website blogspot untuk update mesti terbantut disebabkan kelembapan streamyx sejak kebelakangan ini yang terlampau, nak tengok online vampire diaries, pretty little liars and tonton.com.my pun buffering so many times.. sabar jerlah.

cerita post hari ini adalah berkaitan training 1 telah berjaya diadakan dengan team hikekk11. nama yang aku sendiri bagi. terdapat seramai 13 orang semuanya. namun yang berjaya meredah 9.6km distance adalah aku, my sist, aini, zul, irwan, kwn irwan hafizan and hanis. yang lain masih belum mendapat masa yang sesuai untuk join dalam training 1 ini. diharap training seterusnya dapat melibatkan semua orang. selain itu, ada juga terdapat beberapa orang yang tinggal di ceruk johor, pahang & N9. Dengan harapan silalah buat training sendiri yang sepatutnya agar kita semua dapat menakluki peak kinabalu.

tahniah and tanks a bunch pada semua yang berjaya menghabiskan pendakian ke peak tok wan dalam masa 3 jam shj (naik turun). berbanding pencapaian aku sendiri adalah 5 jam. training 1st ini bertujuan untuk memberikan wakeup call kepada everyone tentang stamina masing-masing dan cuba untuk menguji tahap endurance kita sendiri.

p/s next week - training at bukit tabur, taman melawati..semua pic boleh dilihat melalui facebook k.


No comments: