KK cubaan pertama RM1000 sahaja hiking kk + island hoping

hola hola, sekarang semestinya aku didalam mood untuk cuti - cuti malaysia dan destinasi budget. Kali ini cubaan membuat trip hiking kk plus Pulau manukan dalam RM900 sahaja untuk tahun 2011 termasuk airasia flight tix, makan 3hari pertama dlm pakej climbing, pakej climbing 3h2m, airport transfer, penginapan 5h4m dan pengangkutan balik ke KK dan ke airport semula, aktiviti snorkeling di pulau manukan, city tour last day before balik kl.

alhamdulillah, buat masa ini draft yang dibuat adalah under control(within budget lar) tetapi cubaan ini tidak lagi dianggap berjaya sehingga kami semua seramai 13 orang ini berjaya sampai ke kk, sampai ke puncak dan jejak ke pulau serta kembali ke semenanjung dengan selamat.

Total progress sehingga today adalah 70 percent. Baki program climbing perlu dijelaskan awal march ini, wang pendaftaran climbing yang cash sewaktu hari event, and 50 percent deposit transportation dan baki transportation adalah sewaktu program dijalankan. Pembayaran aktiviti pulau juga sewaktu hari kejadian. Kotigensi RM100 disediakan sendiri oleh peserta dan dijaga oleh diri masing-masing sewaktu event jugak jika ada apa-apa yang kecemasan.

next posting selepas kejadian May 2011 akan didedahkan detail pembayaran k khas untuk rujukan semua bagi sesiapa yang berminat untuk menguruskannya sendirian bhd.

P/s - preparing gathering koreiv port dickson and international trip bangkok

No comments: