ke broga hill

terlalu ramai dah menceritakan perihal route to broga hill, keseronokannya dan keasyikannya ketika berada di atas puncak. haha, tapi bagi aku yang sukakan cabaran broga hill memberikan ketidakpuasan melampau yang ingin ku rasai seperti ketika lepas mendaki gunung stong or gunung datuk. lum sempat ku rasakan semangat juang ku ghupanya sudah tiba di puncak bukit tersebut.

terbantut hasrat ku seketika, tetapi perjalanan ini sesuatu yang lain dari biasa kerana aku berjaya pergi bersama 3 orang adik ku yang cool & pelik itu tetapi tetap ku sayangi. kakak mana tak sayang adik woii..patutnya mama, abah & adik ku yang bongsu turut serta tetapi mereka ada agenda lain di kg. jadi pergilah aku bersama geng koreiv ku yang disayangi, walau de azam & bd cukup menggembirakan hari itu. kawan baru seperti zul juga mula terjebak selalu bersama team ini untuk menceriakan lagi suasana kami bersama.

apa yang ingin ku tunjukkan de lah hasil gambar terbaik mr bd di puncak broga a.k.a pic kami la..credit to amatur bd..hehe

jumping attempt

stylo...

p/s - kepada yang tak biasa nak nek gunung, broga tempat yang sesuai untuk amatur cam kita ok. jgn berlagak nak naik yang tinggi jer jika bukit yang ini pun tidak lepas. selamat mendaki..bilalah aku dapat naik gunung kinabalu ini..azam 2010 yang tidak tercapai lagi.

No comments: