bulan bulan jimba

letih, hilang kudrat and tenaga sejak kebelakangan ini memang memberikan impak buat diri haku. perasaan kecewa dan rasa sakit hati atas pembentangan ku yang kurang baik pada april lalu masih terpahat jauh di sudut hati aku.

macam-macam hal dah aku lakukan untuk menenangkan diri, pergi ke pulau, pergi ke pantai timur wat motivasi untuk bdk sek men sambil makan angin di kelantan, main bowling setiap minggu, lepak minum bersama kengkwan setiap kali de jemputan, menonton episod cerita yang best giler cam penunggu gunung raya, asmaradana, adammaya, nenek kabaya, showdown2010, tophost, pergi semua event siaran langsung, naik genting tengok ABP, pergi aim17, superb pg double troubled. banyak giler habis duet 2 bulan, ni yang anehnya ada je kewangan untuk berjimba, sangat pandaikah aku menguruskan kewangan, asal berjalan mesti naik flight. Gilakan faizal tahir juga merupakan kegilaan terbaru melanda, tapi akan cuba ku kurangkan after showcase FT terakhir ni. Cukuplah rasa seronok yang ku hadapi menengok FT dua-tiga menjak ini. tak dilupakan pesta laksam yang baru berlangsung malam tadi..tq for uddin mom's.

oh jadual bulan 5 dan 6 ku yang padat..dengan kenduri dan aktiviti sukaria dan lepak2x..bulan dimana aku asyik menjejakkan kaki ke pantai timur, style cam orang kaya, mesti nak pergi naek flight sebab letih naek bus punya hal, apa pun aku admit memang best duk pantai timur jauh dari hiruk pikuk bandar dan makan still murah. pe pun my soul still kat selangor KL jugak..aku tetap nak jadi orang jati selangor, i luv selangor.

banyak lagi trip mendatang, ada dalam 2-3 lagi untuk dihabiskan br tahun 2010 ini. tahun ini memang terbahek dari segi ronggeng. semoga terbaik juga dalam pelajaran.

P/s doakan saya berjaya habiskan master tahun ni yer kengkwan semua.amin, saya dah tak larat dah saya nak wat perubahan & peningkatan dalam hidup. yeah.

No comments: