pampered myself with sea animals

Hangout with my only brother (alam cadet)
pampered my self with sea animals at aquaria klcc
such a tremendous place to seek for new environment
love fishes.. and really excited during the short tour..never satisfied

so fall in love with him, so handsome & macho

twinkle twinkle little star

Sharks and I in the sea tunnel

In tunnel with giant pari's

siblings for ever

so close with king shark

with small sharks..not scared at all


giler besar ikan & berdiri sama level dgn ikan itu, aku asik woww.jer tgk ikan tu sampe dia confuse tgk aku tgk dia..ishish.

THE END

8 comments:

`narumi said...

cbe pegang abg macho tu sat nk tgk ehehehe...

elliashah said...

hehe x mo x sanggup
nanti kene gigit cik abang macho hehe

Mohd Hazaruddin said...

heheheh tgk2 ikan2 tuh ... terrrringin plak nak makan ikan siakap 3 rasa ... jom dar ...

elliashah said...

jom

ko nak jerung sharks 3 rasa ker

nak ikan bilis 3 rasa..

kalo nak boleh aku masakkan

hahaha

Mohd Hazaruddin said...

betul ko nak masakkan?

aku rasa kita makan kedai je lah eh? tak nak susahkan ko ...

dalam hati: tak nak ambik risiko ... kalau tak sedap ... terpaksa jadi hipokrit!

elliashah said...

mula-mula terbaca comment.



tank u x nak susahkan aku.



habis baca comment





udin cam..tuih, sesekali tipu lah skit ktoang ni. asik cakap yang benar saja.

Benar itu sakit hati. haha

oklah kedai pun kedai..lah dengan pesanan..
( aku student x leh belanja hehe)
suruh pian, dewi and bash ok

mytravellicious said...

ur bro alam cadet eh...oooo

elliashah said...

yes fadli..
my bro just 2nd year in alam cadet.
just completed his 1st phase kapal around malaysia and going for us / norway next week for several months till new sem of alam.