retro dinner with koreivians

kete retro manyak berjasa, credit to the owner azam

best kambing ever, credit to swiss garden kuantan

last 25th August,aku attend iem dinner kat swiss garden dgn niat nak jumpa atau reunion dgn bebdk koriev. Rasa rindu kat bdk2x nie..sepanjang aku dok ump ..dgn bdk2x koreiv ni kalo wat kerja kuat sgt bergadoh n bergerammnya, tapi berjaya jugak menjejakkan kaki ke korea. macam-macam perangai giler n keji ada. mesti je sakit hati sebb asik kene kutuk ngn bdk2x nie..tapi pastu rs baik jer. n lepas tue dah rasa bodoh n lantak ko jer lah nek keji n kutuk aku camner. sbb yg lahir dr mulut masing-masing tu memang busuk jer sbnrnya hehe tapi ati baik kan..lala..jgn maraa korang. tapi cam one of the best project team yang aku dapat lar sepanjang aku jadi active student leader kat ump, pergh ayat poyos.

betul bak kata BD, pas abis koriev rs cam rindu-rindu jer kt korang, walaupun time dulu ada gegadoh n kene marah x tentu pasal dengan orng yang x dikehendaki lagi x dingini. Tapi rupanya kita ni saling kawan - mengkawani. Hancus ayat BM aku nieh. pastu kita berbaik je ngn org asli n orang berbulu and adik bash tu..pepeham lah korang yer.

Ehm, malas nak story..aku just nak visible kan a few picture ktrang malam dinner tue. yang ada cuma aku (hLA), bash (technip), bd(petronas)..dah quit amik feloship ump akan jadi lecturer paling best ump, (pja,azam and anis yg still student gik... yg x sempat attend dinner plak udin bdk alam & misc, dewi gurl from shell, ikhwan project manager valastux yg sibuk, pian sime darby kaki tipu kata dtg tapi x dtg, (shawn,syapiq,komathan,kenny..pun student gik kaki sibuk UMP nie..)
aborigin(nganga cam gapo ntah hish geli), basho and zabidi..zorros of the nite

us da ladies..

No comments: