geng, kawan, rakan dan sahabat.

ape bezanya benda-benda nie.. cam samer jer. tapi bhs simplenya semua kwn. cuma kawn baik, kwn senang, kwn susah, kwn berjalan, kawan sedih..macam2x.
bg aku geng ni kalo ajak kuar biler2x memang ngam lar. kira kaki hangout..

kawan plak, kawan jerlah. tapi ingat x berapa ingat sangat. cuma kalo dlm phone ada lah diroang dlm list. tapi kalo sms pun bleh kata 1 thun sekali atau 2x. tu pun time raya, atau biler tulih birthdaynya biler kat phone book tue.kal ym pun, visible pun aku malas nak layan. alah dia pun x nak layan kita. so admit je la banyak kawan. huhu.

rakan pulak cam lebih skit. kita dok ingat dia dia dok ingat kita..
kalo kita je dok ingat dia. dia tu tak pun. maka kawan jer tu kot. teringat plak aku kat kwn yg aku syg mek. sering berjauhan tapi sentiasa diingatan huhu. ayat poyos.

kalo sahabat nie. bg aku agaknya kita bleh jarang jumpa. biasanya sahabt ni cam org baik2x sikit. diorang akan tegur kita kalo kita salah dan silap. maksudnya sentiasa nk mendoring kita ke jalan kebenaran. kira org baik la...tapi kekadang aku segan nak kwn ngn depa ni sbb aku ni tak lah sebaik - baik mereka. teringat plak kat sahabat-sahabat aku yang bebaik ini, bdk2x jpp kmm 03/04, saudari mira, aini, jan, nurul, syira, saudara nasrul, asrul, faiz, acik, rahim , x luper laici n azam ku yg come..alhamdulillah dpt shbt dgn diorang. banyak ajar aku benda-benda baik dah memimpin diri sendiri. Tak luper juga pd shbt mpp ump batch aku, aku syg sgt kat korang like my brothers and sisters..

itulah. kisahnya..semoga aku jadi orang yang baik-baik juge. suatu hari nanti. amin.
next posting - am i a good cooker..??

2 comments:

`narumi said...

r u a good cooker??

no..

hahahaha... wait for da post (devil)

Zaini said...

"sbb ada 5 main dishes yang gurls kene tau masak then br bleh kategori dia pandai masak"

wor. =)