SyuKor ..KerajAan Baru

Alhamdulillah..

Akhirnya mereka yang hipokrit dan koropusi telah dapat ditewaskan pada election yang lalu..

sebagai pemerhati politik tidak bertauliah ini..aku seakan berasa gembira..lebih-lebih lagi apabila ketiadaan presiden MIC di sungai siput serta kebangkitan anak dsai di Lembah Pantai...
Tapi aku bukan nak katalah, Shahrizat tampilkan imej yang sepatutnya bagi seorang pemimpin sejati. Walaupun kalah masih lagi mampu berdepan dengan masyarakat..Well I'm proud of her at that moment..

Yang paling penting, pihak BA dapat laksanakan apa yang diroang nak wat selama ini.
Kerja aku sokong pihak yang boleh membantu dan bukan pemimpin yang nak makan duit rakyat jer...cukuplah buang banyak duit..baik bg kat aku ni ..nak byr utang ptptn...hehe

Ok lah..just so epi sampai x tau nak kata apa terkedu gak..tgk TV ari tu sampai jam 5.oo pg..x tidor..semata nak tunggu result selangor..alih2x..xder kuar paper jer..

Apa-pun..good luck..and do the best as you could..Hidup BA..

P/s: baru berani nak pakai T-shirt Hitam BA aku kat umah pi kedai..sblm ni takut hehe..

4 comments:

Zaini said...

mmg chill BR (ak lg ske panggl barisan rakyat dr BA - DSAI pun pnggl BR..huhu) dpt 5 negri...tp 2 negri DAP...bukn nk racist..tapi...

pasal Sharizat...xgentle ah die..huhu..ade plak ckp "sy xmalu"..bpk klasik alasan..haha..TS Koh Soo Kun br gentle...abes gentle die ptg tu..hueh..

Anonymous said...

hoho~..sg siput ku sdh dipunyai org len..huhu..

Anonymous said...

pergi gile gempak sg siput..
itu ko la pja wat ms samy kalaH hehe

elliashah said...

yerlah..toh su kon ko ler menang..itu contoh jer..bukan suka sgt kat dia pun...
aku dulu cita2x..nak gantikan sharizat tue..tapi izzah dah take over kira samalah tue..as long as not her..hehe