kejadian 31 jan 08

Tanggal 31 Januari 2008, berpisah lah kami department infrastruktur dengan
kak zanur yg telah menjadi staf Hla dalam masa 1 bulan saja perkhidmatannya.
sist zarah akan berkhidmat di DBKL pada 4 feb ini, nampaknya akan sunyilah
aku sbb geng sebelah aku dah xder...

tapi pada tanggal ari ni jugak, kami semua kena kemas barang sebb renovate
ofis pada jumaat, sabtu dan ahad ini. maknanya tempat akan berubah ntah
hala mana dan dimanakah akan aku duduk dan mengadap serta bersebelahan
siapalah akan ku tatapi untuk kesekian 4 bulan ini nanti..

ari ni jugak..cafe ofis telah menawarkan makanan tengahari percuma pada staffnya
.ari nie jer. ari esok lusa kena bayar jugak..2nd time aku jejak makan di
kafe staff.

pd tanggal ari ni jugak pergi buang tebiat breakfast cam orng kaya di kfc.
pekena egg wrap. rasanya antara semua boleh rekemenkan kat korang semua
adalah egg wrap ini lah. lain 2x menu macam tak best sgt. biasa saja.

tanggal minggu ini plak, hla ada drafter baru, rahman panggil man jer..bdk
sebaya aku. dia replace aimi yang dah pergi sambung belajar. rasanya rindu
plak pada aimi yg baru kenal ni, dia hepi go lucky jer budaknya..

nak diikutkan dah dekat 4 minggu aku spend masa kat kg(umah ler)..asal weekand
je mesti mendaftar kat kaunter tg malim bus 626 tuk balik kg. ehm esok nak balik
jugak dan chinese new year nanti pun nak balik jugak. ingat akan peroleh kereta
saga raya cina ni, tp x sempat. (bukan aku punye, tp bapak aku punye)..
aku punyer kereta lambat lagilah..tapi aku nak test drive kereta baru..

kalo ikutkan lama jugak x modify blog sendiri dan update perkara yang best
,fresh dan baru. yang ada cuma update terkini yang membosankan. rindu pada
laptop aku yg rosak itu dan masih belum dibaiki..nampaknya kena cr laptop
barulah ni..ehm laptop idaman Sony warna pink ..fuyoo...tapi kena cr duit
manyak baru boleh nak beli.

nampaknya dah mula kerja ni mata hanya nampak duit saja, jadi akan aku kuburkan
hasrat untuk smbung master after dis..insyallah dalam 4 atau 5 tahun lagi.kasi
otak berkarat dulu..wooo

tanggal hari ini jugak, kami gather geng junior engineer kat ofis nak
celebrate pemergian kak zarah ke DBKL. sist awin, sist nora, sist eda and me.
pergi berkumpul di Malis..gerai nasi lemak kesukaan awin n eda. sedih rasanya
kerana hilang satu geng kat HLA..nasib baik nora tarik balik keputusan dia
nak kerja tempat lain sbb dia dah jadi staff permanent kat HLA..eh
perunding wangsa.TAHNIAH Nora..

Ada gambar geng hla..hehe nak showskit ..geng HLA ni,
hehe..oklah just rindu nak update blog kasi rock skit..ok nak pergi MALIS ni
chow..

No comments: