ronggeng..aks

my weekand..


sbg sorng yg sedang belajar manyak perkara untuk jd civil engineer ni..sikit2x aku makin phm kenapa akak n abg engineer ni tension kat tempat kerja..sbb kan ni gak org kerja selalu lepak time weekand..asal cuti je nk rongeng..sama gak la cam aku..aku br trainee 1 bulan 2 minggu tp aku rasa cam beban dan sengalbukan apa sbb aku sit dalam ofis dan mengadap pc serta design je hari2x..benda yg aku x mo buat selama ini, tapi aku buat jugak..but not in structure la..in infrastruktur

last week, friday, compy. aku main futsal maka aku turut main la..walaumacamanapun main memang best tp kalah 7 - 1 memang x leh pakai lar..malu giler..member aku pun tau..ahahatp ada 1st experiance la main futsal ni..seronok dan best.

by the way..ari ahad ari tu lepak ngn faliq, penny, poji, husin, erman n V..ehm rasa happy hangout ngn classmate sendiri( tak termasuk janji palsu dr CEO mok..yg kononnya manyak kerjakat ofis..cayalah ceo br nie) aku plak..rasa calm and relax..apalah ktorang nie..br je sebulan berpisah terus nk berjumpa..di pyramid..so we all lepak main games..tembak2x aku asik kalah jer..thenmain bowling..hehe terror gak aku main ada improvement..xder la masuk longkang cam dulu lg..

penny nampak ..cam biasa..jer, poji pun relax je muka dia..erman pun sama..walaupun depa niepergi site..duduk ngn kontraktorkan..tapi faliq jer makin hitam .hahaha...husin pun biasa je sbb dok consultant cam aku..ehm nampaknya ktorg kat consultant nie akan makin putihlah jawabnya.


hopefully..friendship nie akan long lasting sbb aku syg sgt kat kwn aku nie..sayang korang semua..nanti kt hangout lagi yer..and moga kita semua sentiasa diberkati dan dapat kepuasan dalam kerja masing-masing. AMIN

p/s: as usuall curi lunch time nk posting hehe..jgn jd pencuri tau

5 comments:

Zaini said...

usual 1 L.lol

elliashah said...

apa yg ko cakap nie..suka berkias..xpaham lah aku bos

Anonymous said...

huhuhu... jom jln2 lagik... hahah

elliashah said...

yup..kita jalan2x..lgi bulan mac nie okies..dgn lebih manyak cerita..kalo bleh ramai la skit..

elliashah said...

aku kan kalo real cranium berbicara mesti aku x paham..susah betul bahasa yang ko pakai..hahaha