doa mustajab

Alhamdulillah, asal org xde belakang aku jer aku tibia curi main internet. Ya allah ampunkanlah dosa aku tatkala aku wat ibadah dalam kerjanie. Sebab kadang2x bosan skit jadi main tenet dlm curi telah menjadi habit sementara. Ehm tatkala mencuri masa ini aku telah membuka website universiti dan memeriksa markah aku..alhamdulillah dean list kali ni. Tahun akhir ni boleh katakan memang dahsyat dan susah walaupun 2 subjek shj sbb manyak assignment, projek n thesis tut. Aku panjatkan kesyukuranlah, sebb doa yang aku panjatkan untuk sepanjang tahun lalu telah dimakbulkan oleh Allah SWT. Ini telah menginsafkan dan menyedarkan aku lagi tentang kebesaran dan kekuasaan Allah. Kalo nak ikutkan banyak betul dugaan dan airmata aku mengalir masa buat thesis dulu pasal laptop aku tetiba rosak tgh aku manyak kerja dan akupun telah mengemis laptop kawan aku dr sorang ke sorang..hampir 3 minggu gak la aku cam gitu..kalo ikutkan x sabar memanglah mengamuk..jadi x nak mengamuk punya pasal jadi meleleh air mata plak..tank u la kat rumet aku yg telah manyak bg sokongan supaya ku manyak nangis lagi..tanls dayah , ziana n kawa.

Oleh itu, aku ingin manyak-manyak doa lagi kepada Allah SWT agar memelihara dan sentiasa melindungi keluarga aku dan sentiasa sematkan hidayah dalam hati keluarga aku, saudara mara aku, rakan-rakan aku dan umat islam di dunia ini agar terpelihara dari dosa dan sentiasa ingin menunaikan ibadat dan amanah Allah SWT..

Insyallah semoga apa yang akan aku perolehi di masa hadapan akan sentiasa di rahmati oleh Allah SWT. Amin..ini adalah peringatan buat diri aku sendiri..

1 comment:

S.Azeem Ong said...

buat kerja tapi curi online ya?? cepat buh survillance camera kat depan screen pc/laptop. haha