3rd weeks...

kerja..kerja memang busan

aku berjaya masuk minggu yg ke 3..lately aku ada kerja..manyak gak develop my own spread sheet untuk MASMA for detention pond and sediment basin..well seingat aku time belajar dulu hanya belajar drainage jer..so tgk masma pun sekali jer..skrng ni hari-hari aku mengadap masma..siap ada the whole copy masma untuk dibaca dan buat..x larat ..sapa yg x suka hydraulik n water ni memang x yahlah wat..buat pening kepala lagi adalah..dalam design ni kena banyak kan info tentang maklumat terbaru di pasaran..kdg2x kena pasang benda baru jadi as consultant kena tau dulu la sblm client..atau tau skit2x pun jd lar..so untuk another week ni pun aku fokus pada design using MASMA aja..banyak giler..ni 6 bulan pun x ckup..haha..

by the way skang tgh go through SJIC punya projek ada elevated interchange dgn jlan kolam air..but tgh tunggu feed back dr SJIC la..lagipun br published tender document pd kontraktor last week..so kena be patience la skit..well aku x sbr gak nak wat design benda lain..

nasib Spvisor aku cool..and intermediate eng. aku okies n best..bleh je nak jln makan memane..well nasib ada sist eda sekali..kalo dok buhsan gak social life aku kat sini..aku ni x reti nak layan org sgt..amik masa skit..lar plak tapi ramai org kat sini oklah..cam kak norli, nora, kak fauziah, kak aween, kak eda, kak aishah, hafiz, megat, asyaf, zairul, kak jue, en wan, kak zana, en syahrul, rezmi, sherry and ramailah x terkira...so bila semua org dah baik..aku senyap jer..lah sbb aku pun bdk baik..gak hahaha..memang malas betul aku nak bersosial sgt..sungguh..

apa-pun..aku just nak complete aku punyer training 6 bulan ni dan cr kerja yg gaji mahal skit agar aku boleh beli kereta MYVI Se aku atau paling command kancil cikaiiilah..hehe ok la..ini pun curi2x masa time kerja..ofis xde org bolehlah..main tenet ngn tenang kalo dok..haram aku pekerja yg mulia lagi sabar..ok adios..lepas ni nak publish gambo wedding nurul..wait yer..

No comments: