My first ever PRADA in life

Tidak pernah terlintas di kotak pikiran aku atau wishlist hidup untuk memperoleh designer hand bag seperti gegurl lain yanh pernah ku terbaca or terbicara mengenai impian memperoleh beg tersebut.

Akhirnya aku bulatkan fikiran dan tekadkan matlamat sementelah aku telah berada di bumi milano mendapat good deal berminat berkemampuan setelah bende lain diselesaikan.

Aku cekalkan diri bangun awal dipagi hari bersiap membeli ticket bas untuk ke serravalle outlet yang 1 jam jauh dari rumah hanya untuk membeli kau wahai pradaku. Aku masuk kedai pilih nampak minat terpandang dan terus order dan beratur nak bayar.

Tetiba aku sudah ada paper beg tersebut ditanganku. Tiada boleh lagi berundur atau berpatah lagi. Aku sudah memperolehnya maka gayakan sajalah dan puaskanlah diri sendiri.

My own original prada milano made in italy. Wahh rasa nak menjerit. Apa telah aku lakukan. Rasa seperti bahaya akan mengundang kerana once dah terbeli rasa seperti nak menabung dan membeli lagi. Inilah wabak yang ingin dihindarkan. Hehe semoga ini menjadi satu-satunyalah yang aku beli. Tiada lagi di masa hadapan beli sendiri. Hanya menunggu hadiah je dari insan tersayang.

Wallah berangan.

Ps sangat berimpian untuk membeli louis vutton for my mother..insyallah beli sahaja sbb tak terbanding harga seorang ibu dengan mana-mana designer beg.



4 comments:

Anonymous said...

nak juga kak, nk bag g kelas mcm handbag tp simple je.huhu

elliashah said...

urs kita cari di kl yer..huahua

Anonymous said...

semoga Haidar tidak terus dihinggapi wabak ini. ameen. heheheh

elliashah said...

Hehe Ain, tenkiu, termakbul doa mu okies. Smpai Msia terus x berani masuk kedai prada haha..kt malaysia mk datin jet masuk..so malaysian..