Kecewa and Louis vuitton Mama

Kepala berat sepanjang malam tadi dan agak sukar untuk tidur kerana nak menerima kenyataan yang aku akan pulang bekerja di bintulu. Tapi apabila dipikirkan semula dulu aku tak suka bintulu kerana aku berkeseorangan disana tiada teman, aktiviti, rutin yang membosankan, makanan yang tidak sedap dan akhirnya menyampah untuk berada disana.

Tapi kali ini mungkin berbeza, kerana sentiasa ada teman disisi yang akan menceriakan suasana dan menemani kita makan. Mungkin idea untuk berada disana tidak terlalu teruk.

Jadi setelah berbicara dengan bos mengenai halatuju aku. Jadi aku redha, relax dan bersetuju untuk melihat apa yang terjadi. Tapi disudut kecil ku tetap berharap untuk masih kekal dalam current team. Tapi jika memang bukan tempat kita maka bukanlah.

Kita merancang. Tapi Allah tetap best planner. Hanya Dia yang boleh gerakkan hati para bos ini untuk meletakkan aku dimana. Walaupun dah dua kali aku mengalami process yang lebih kurang sama tapi keduanya ada lesson learnt yang berbeza. Aku akan cuba memperbaiki kelemahan diri aku sendiri. Insyallah.

Jadi setelah jiwa merasa tenang. Aku dengan gembiranya berlari ke store louis vuitton mendapatkan sebuah beg untuk mama terchinta. Rezeki yang ada adlah untuk dikongsikan bersama keluarga. Banyak memberi banyaklah kita terima. Alhamdulillah. Tak putus-putus rezeki sejak berada di bumi milan dan bersetuju untuk mendirikan masjid.

My first LV beg for my mother. Mama I lOVE u so much. Mama tidak mengerti lansung pasal jenama ini. Lucu nak terangkan kenapa dia memerlukan satu beg designer dalam hidup. Aku pun menjadi poyo ketika seperti gegurl lain.

Ok im going back to kl esok menaiki emirates and akan ada limosin emiratea datang pickup kat rumah too airport. Hidup fashionista di milan akan ditinggalkan.

Kembali menjadi miss yang low profile dan rock dibumi malaysia.


2 comments:

Anonymous said...

in sha Allah akan ada rezeki lain merantau nanti.. allaumma ameen.

Selamat kembali ke Malaysia! :)

elliashah said...

Tenkiu teacher Ain, doakan kita selalu ok