Seminggu cuti di kampung dan updates majlis

Disaat akhir aku membuat keputusan untuk pulang. Nasib Ada ticket Tajaan barulah dapat pulang. 7 feb malam ku pulang menggunakan fav airlines emirates Milan-Dubai-kl. Jejai je kaki ke Kuala Lumpur my best friend yang pickup. Tenkiu dear. Menumpang sekejap dirumahnya sbb esok terus menghadirkan diri ke Kursus kahwin. Aku Amik di mahligai Fridaus setiawangsa. Slumber badak aku hadir dengan jeans dan blouse. Mana lah aku tau syarat berpakaian. Bila masuk kelas semua pandang je pastu duduk belakang sekali. Mana ilmu nak masuk laju-laju ke dalam kepala otak. Lupe satu Hal lagi beg luggage aku 14kg tu pun de menumpang di pusat Kursus. Tapi Kursus kahwin disini memang Sangat best. Sangat rekemen untuk pergi dgr Kursus disini. Unsur Lucah kurang tidak terlalu banyak tapi unsur lawak bertimbun-timbun.

Lepas tu aku lepak di kampung seminggu untuk bermain dengan rina dan bertemu dengan cousin baru lahir. Arsyad aryan. Gempak Nama. Activiti dirumah memang hanya makan, update lesen, Amik HIV test, settle kan borang Nikah, settlekan design barang hantaran, settlekan perbincangan renovate tandas dan Rumah, discuss on doorgift, finalise tema, baju keluarga, dan baju Nikah serta resepsi selesai tempahah dan booking.

Banyak2 benda yang dibuat Diatas, ku dapati ic aku telah ilang. Huhu hilang dimana tidak dapat di kesan. Tp iTu hikmahnya balik. Buat aku balik seminggu je sebelum majlis, tak ke haru tak ada ic. Haha. Lepas Tu makan lagi Lepas makan makan. Oh pickup gambar tunang Dari kawan jugak tidak dilupakan. Alan tanks. Gambar santek tapi empunya badan je kurang santek yer.

Pendek kata bestnya balik Kali ini. Rina aktif meriah dan pelengkap suasana.
Insyallah Akan pulang pada April ini sehingga june 2013 berada di kuala lumpur. Yahuu.

Ps aku nak berjalan ke Paris je Sekurang2nye before demob Dari Bumi italy

No comments: