2013 di mulakan ...

Tahun lepas aku ingat lagi januari aku padat dgn aktiviti. Tahun ini sunyi senyap dan aku telah mulakan tahun ini dengan shopping. Ya allah, kerja nk berbelanja sahaja. Duduk di milan ini memang rak terlepas dari sentimen fashionista sepanjang masa. Dlm masa berapa bulan je aku dah ada 6 pasang kasut. I suke sangat kasual sport shoes. Adidas, timberland, geox, reebok, asic. Semua ada.

Dikesempatan ini aku beli barang2 my other half kat sini. Untung tuan punye badan dapat haku yang sweet pemurah lagi baik hati ini. Tapi aku ikhlas ok jer. Tup tap dah 9 hari berlalu, kejapnyer ku rasa.

Aku dan projek team disini masih tak tahu nasib kami. Stay or pindah ke negara lain. Aku nk stay kat sini aku suke dok milan. Aku dah serasi walaupun sejuk. Oh bulan ini juga aku dh prepare trip ke london. Cuaca agak tak mengizinkan tapi aku redha sahajalah asal dapat jejak kaki kesana.

Jd dikesempatan ini aku dah buat counting days. Argh another 1xx days for me. Tapi aku relax je sebab mama yg buat semua. Apa nak buat on 26 jan and end of jan yer. Patut ker saya ke turin and florence. Kene selesai melawat satu italy barulah bermanfaatkan.

Ade ku tgk class bahasa italian. Seronok sgt kalo dapat pi. Hope stay sini, kalo stay je aku nk amik kelas. 89 euro jer untuk 60 jam, murahkan siap ada sijil international. Nak sangat.

Doa mudah2 mudahan dapat stay kat sini. Amin.

Ps kene plan beli ticket ke egypt untuk march trip

No comments: