it must be those guys

aku sedang dalam mood untuk update blog, dah tade mood nak update especially part upload pic semenjak facebook medium membenarkan tag function. since that, nak tengok pic silalah rujuk ke my facebook or kekadang my tag photos since haku pun malas upload pic. datang mood rajin, rajinlah daku.

well, aku ada alumni ump makan-makan tak formal di seoul garden last saturday at OU. sangat best since aku kempunan giler nak makan kimchi sejak mr hazaruddin a.k.a polaris kononya pandai buat kimchi. so terliur lah aku nak makan radish jeruk dan akhirnya aku mendapatnya di seoul garden and seriusly aku rasa sedap sangat, plan nak pergi lagi with my mom sahaja.

to be honest, it must be those guys. haha kalo ikutkan kudrat memang dah tak mampu aku nak drive ker OU tu, that day siang ada amazing race di FRIM kepong, syukran dapat no 3 selepas berhempas pulas dekat 3 jam lebih didalam hutan yang besar tu. good team work yg membolehkan kami mendapat 3rd place, rasa berbaloi2x dapat gak sekali hamper dari HLA, kalo boling sure kalah, tapi since it is outdoor adalah advantage sikit to myself. cettt konon pandai sangatlah aku outdoor activity ni.

ceritanya, kalo tak kerana my favourite koreiv team member and the only along. tak denya aku nak dtg. terlalu letih jam 630 ptg br dapat bangun untuk bersiap ke OU. drive memang caca merba sebab terlalu mengantuk. tapi duduk bersamanya dan gelak sesungguh sampai lupa diri ini letih, dan can stand still till 1am. tp mr botak transwater/ungu faiza/bendahari tak dapat dtg, memang kempunan nak bersama korang. cewahh..hopefully kita akan dapat masa lagi untuk berkumpul bersama serentak, always tak cukup korum.

but life mesti diteruskan, with or without u guys. please seek for your own happiness k.

p/s - betul kata orang kalo benci nanti suka, jadi janganlah membenci orag sangat, buat tak peduli sahaja. hehe

No comments: