aku akan grade lagi lar

aku akan grade lagi lar..grade per lagi?? grade master lah pulak kunonya.
tak sangka perit jerit aku selama 2 tahun ini telah berlalu, aku takkan ada lagi weekand classes and aku takkan ada excuse lagi nak cakap pada teman-teman yang aku sibuk. walhal aku lagi free and available...hehe

masakan masa ku study pun aku free dan ada masa untuk beronggeng ria. apantah lagi bila aku sudah de kekosongan ini. aku habiskan semua hinggal final thesis pada minggu pertama december, agak mencabar dan menyusahkan untuk persiapan akhir thesis aku, terpaksa turun ke jb berkampung selama 3 hr di utm skudai dan tak tidur2x selama 2 malam untuk finalized komen thesis and final submit. on the way balik kL memang aku tidur sokmo. terima kasih tu my parents and siblings 2 orang yg sudi menemani haku ke jb ye.

aku tetap tak percaya, tapi ini kenyataan. aku akan ada transkrip master degree jika tiada masalah pada bulan mac ini. dgn syarat mesti settle kan hutang aku sebelum january ni. kalo dok aku konvo bulan lapan la...lambat sangat lah kan. susah lah nak wat life transition ahaha...aku shj paham.

next plan...active dalam rockensteiners and preparation for mount kinabalu climbing. lambat lagi tapi kene start dr skang. dan wat cardio selama 2 minggu.

p/s ; nak kene wat pedometer, 10000 steps per day. another life objective for next week. jgn lupa untuk menonton malaysia lwn indonesia tonight.

No comments: