berbuka with alumni UMP


another lagi event berbuka bersama teman baru nak mesra, meaning berjumpa dengan sahabat yang sebelum ini tak pernah bercakap, akhirnya setelah 2 tahun meninggalkan ump berjumpa senior kembali dan bercakap bersama mereka.

well, at first memang dah tak nak pergi that event, sebab banyak bende berserabut dalam kepala otak ni. tapi since the bendahari and fatihah dah tertanya saya tatkala saya decide tak nak pergi. akhirnya aku pergi jua walaupun ku redah kan sahaja seorang diri. sungguh sedih.

baru je wat posting pasal nak kurangkan event berbuka di luar, tapi tak b
oleh sebab jemputan ada sahaja. sebagai kawan saya tak sampai hati untuk tidak hadir maka ku gagahkan diri untuk hadir semuanya. saya cuba yer sambil mengira-gira buku hutang, buku bank dan kad atm. hehe.

sambung pasal berbuka alumni tadi. yg hadir tidak ramai hanya segelintir sahaja yang mengenali abg syed, abg faizal dan kengkawan aku sendiri seperti tiha,krul,fifi dan
ajk terkuat alumni mamad. Tak terkejar mamad aku tengok melihat dia bersungguh-sungguh berusaha untuk
alumni. Semoga segala effort ko berbaloi dan insyallah jika tiada aral anytime kami boleh tolong. dun worry.

Ada juga wife abg syed, sist normah dan anaknya nama haidar. opss sama nama dengan aku bermakna keberanian. wah sungguh beranikah aku ini. hehe penakut sebenarnya. ada jugak mr akif & mr akmal. Mr akif ni memang aku tak pernah perasaan time di ump sebab dia agak supersenior gak. tapi mr akmal bolehlah sebab batch along. pernah lihat sahaja lah. pastu tak dilupakan seorang pensyarah ump FKM mr ammar and wife turut hadir. percakapan beliau memang ala-ala seorang pensyarah berkaliber. semoga hasrat aku untuk m
enjadi seorang lecturer juga turut tercapai. tapi aku malas, mampukah nk meng
ajar orang and wat paper.. haha..

so aku classkan event berbuka alumni ni sangat bagus sebab yang hadir memang bagus dan cuba untuk memeriahkan keadaan. sayangnya aku tak dapat bwk geng koriev hadir. well itu akan
mengempak dan menggamatkan lagi suasana. next time akan kut heret da geng untuk hadir ok.

pic berbuka yang ada muka aku memang la aku xder. kene plak request pada senior faizal & akmal. tak perlah aku bg sahaja pic yang takda muka aku yer. gambar semasa meeting selepas makan.

P/s insyallah akan senantiasa menyokong alumni UMP. a.k.a UMPAS. rakan seuniversiti marilah bekerjasama menyokong penggerak alumni k.


gelak sakan, tak ingat apa topik

syed, akif and akmal (fahrin ahmad)

memang discuss serius ni. aku je blurr

akmal mulut penuh, tiha happy face, krul minum and fifi serius discuss

mr mamad kaco aku amik gambar, perspective konon.

saje letak pic gedix,
teringin nak gedix sekali sekali walau x berapa menjadi.
belakang banyak buku, kantoi saya budak nerd


4 comments:

azie said...

so..what's so bad of being a nerd?

Mr Final said...

good entry =) hehe.. selamat berhari raye che we~

elliashah said...

@fifi - epi eid day to u too ...

elliashah said...

@azie baek - hehe i kan bdk jahat azie..hehe i luv being nerd. no harm. dun worry. epi raya day too k.