kagum seh

hari ni bangun agak lewat (cet, lifestyle ku terganggu) akibat malam tadi melepak sembang minum bersama teman sehingga lewat pagi, pikirnya sudah malas haku mau pergi tetapi pikirkan member kuturutkan jua lantas mataku sangatlah berat. bila lewat bangun ni biasalah mood dah spoil and everything turn upside down. workout tak buat, breakfast tak amik, lunch pun cacamerba timenya, buku pun dah malas nak bukak, so haku decide tuk surf the net sahaja tuk cari info.

hari ini aku terkagum la plak dengan saudari ini yang dr 97kg drop down ke 67 kg , dia target 51kg..hanya dengan workout sahaja, well plus jaga makan la, mana boleh jaga makan sahaja. boleh lah baca story miss ina at http://einz2shape.blogspot.com/ . So percayalah, high determination memang helpful dalam loose down ur weight. 1st objektif memang la semua orang nak loose weight kan, tapi in the middle of the process the most important is healthy eating life style. marilah kita bersama-sama menjalani hidup sihat, berat kurang, badan jadi sihat dan kuat..aku kagum ni, sampai nak ikut je pe bende yang beliau buat..impress sampai nak tidur pun susah ni..

untuk keadaan skrng aku perlu shred aku punya kilo sebanyak 13kg tuk get my ideal weight. haha bunyi cam impossible. belum apa-apa aku dah negative. Akan ku cuba menjadikan miss ina my sifu tambahan plak my friend mr Fakh, amboi dah berkilo-kilo hilang, mementanglah nak kawin dah. ehm kawin memang factor utama untuk kurus , semua pengantin nak nampak cun and macho. haha..seganlah fitting bj pengantin..orang fitting kita plak fatting haha..

kagum aku sampai ke malam ni, hehe nak kene tido awal, esok tak boleh miss my mtvdance with kak lynda..huhu adios

p/s - seganlah citer sal nak turn berat ni, huhu azam baru jangan segan and jangan peduli org

No comments: