sofia ridza unnie - kawaiidesu



jam tepat 2.25 pg, aku sedang dalam mood dah tak bleh blah dengan notes repair2x struktur ni. sbb itu aku telah melanggar ethic untuk tak berblog sehingga 4 mei, tak bleh tahan dowh, tak wat update pasal aku yang dah berlambak isu dan gosip cool ni..

actually just nk share pic this one girl yang study kat korea, kir2x dia ni seniorla kpd rakan2x yg aku kenal time lawat korea dulu cam syifak, min, nana, pdot, dll sory tak ingat nama u guys.
payah gak nak cari pic sofia unnie ni, dapat pun dari website korea yang haram jadah aku tak paham nasib bleh right click and save. (alamak kantoi ciplak) sorry, credit to unknown blog.

nak kenalkan kat pija nie pasal kisah cinta sofia dgn jejaka korea yg minat kat dia, mesti syok dia dengar. (sofia + jong), nak tau check this video.




..hehe aku baru je nampak satu flyers yang skang si sofia ni wat job dgn travel agency trip to korea with sofia ridza. dia dah balik malaysia tak tau apa jadi kat luv story diorang.

this is sofia..

P/s - baru aku terpikir, if this gurl baru balik masia tahun ni, mean dia ni satu batch dengan kengkawn aku..huhu meh aku cek gambar batch dia..mean dia ni baya kita..pikirlah.

2 comments:

Zaini said...

Ouhmaigod!!!! jangan kata kau kenal dia!!!! bapaklah Show Talk With Beauties tu aku follow!!!!

sofia~~

elliashah said...

alah yerlah tue mok,
program ini pun ko folow..
jeles la ngna uppa tue