Im back to Bintulu

Syukur, akhirnya selesai sudah tugasan 3 bulan aku di Kuala Lumpur. January 2014 aku kembali ke bumi bertuah bintulu. Kali ini bukan aku seorang sahaja di bumi Sarawak. Husband ku jua bekerja di bumi bertuah ini dikawasan miri. Walau masih dinegeri yg sama tetapi berlainan daerah yang terpisah 2 jam jauhnya. Maka bermulalah kehidupan suami isteri jarak jauh kami dibumi yang bertuah ini.

Alhamdulillah, kehidupan kami semakin baik disini. Aku masih lagi mencari peluang untuk pindah ke daerah Miri, Berkeinginan untuk bekerja di Shell Miri jika diberi peluang. Maka oleh itu aku perlu perbanyyakkan ilmu aku skrg dan berdoa agar diberi peluang bekerja di Shell Miri demi untuk bersama insan tersayang.

Sekarang kehidupan aku hanya memikirkan suami ku dikejauhan. Semoga segalanya baik buat dirinya disana. Luv u syg.

Coretan ringkas demi membersihkan blog yang sudah berhabuk ini.

No comments: