adakah rezeki?

aku baru sahaja selesai satu sesi interview bersama sebuah company besar. boleh dikatakan bertuah kerana aku apply tak sampai 2 minggu telah dipanggil untuk sesi interview itu. buat sesetengah orang ada yang bertahun apply pun tak pernah dapat offer. jadi thanks to mamat yang baru aku jumpa pagi tadi, dia pun interview gak posisi lain tapi banyak pengalaman dari pelbagai background. dia telah memberi sikit kata semangat dan nasihat untuk orang yang tak tahu apa-apa seperti aku.

sesi itu berjalan dengan lancar, jika berjaya ada lagi final interview. insyallah jika memang rezeki aku. aku akan dapatlah. jika tidak aku ada peluang lain lagi. amin.

p/s berdebar-debar untuk change job huhu sebab aku dah berada dalam comfort zone ini. adakah aku kena batalkan dive license/krabi trip/cruise trip and sipadan diving tahun ini dan tahun depan. arghhhh...

No comments: