try to be more opened

atas berdiri: sha.me.adan.noora.abon.aini.azad.eone
bwh duduk: fizan. ixu (a.z)atiq(abg s),zul


hehe status tajuk yang pelik, tapi ntah sesuai ke tidak dengan entry kali ini. dah lama aku tak buat entry jiwang layan or luahan perasaan kedalam blog ini. seperti sedia maklum xpdc kinabalu dah berjaya yeah. and setelah selalu aku bersama geng koreiv hehehe telah hadir beberapa rakan baru yang amat menyenangkan dalam hidup aku untuk tahun 2011 ini.

bukan bermakna hendak melupakan atau menidakkan yang kawan lama, tetapi aku selalunya tidak open untuk mengenali rakan yang baru kerana malas dan jemu untuk berkenalan. tapi xpdc kk kali ini telah mendatangkan keseronokan dan kerinduan kepada rakan-rakan baru. walaupun xpdc sudah tamat tetapi kami yang digelar geng giler kuat ini GKK tetap nak berkumpul walaupun setakat di meja makan. kemudian suka share makan sampai pusing satu meja makan. rasa meriah sangat sebab dah lama x buat benda sebegitu rupa. asyik tersenyum or tersengih sorang-sorang shaja aku dimeja kerja tatkala teringat keletah ntah apa-apa masing-masing yang suka menyakat.

yg paling best pulak, kebanyakannnya ada soul nature, hantu air terjun and rekreasi. memang kalo weekand x kuar pergi beriadah memang rasa rimas, cemas dan lintang pukanglah duduk dirumah. dan kami telah berjanji sekurang-kurangnya sekali sebulan kita akan berkumpul melihat alam agar dapat memenuhi masa lapang dan berkumpul bersama. wow so sweetkan. well biasanya perempuan je rasa sweet2x ni. sambil aku menaip ni pun aku akan tersenyum-senyum kerana rasa seronok dan tak bersabar nak berkumpul kerana apabila bersama bebas untuk berbicara dan bertanyaka serta berbincang apa sahaja. dah lama x melalui fasa ini sejak meninggalkan zaman universiti. adakah aku sahaja berperasaan begini...

ooh i dont know what to say more. i just miss u guys..walaupun baru lepas berkumpul hehe..

p/s - after this kita akan jayakan sipadan island kita ok...layan

No comments: