just a few more step

alahi, sikit sajer lagi untuk menghabiskan study ini, tak sangka lagi sebab dah nak masuk 2 tahun berlalu sejak aku mula menjejakkan kaki belajar di utm kl pada tahun 2008. di sana aku mengenali rerakan satu malaysia hehe bermakna berlainan bangsa dan agama and suka help each other. aku tak lah ingin menggunakan tema satu malaysia, tapi ianya seakan menjadi satu trademark untuk menterjemahkan kepelbagaian bangsa di malaysia.

thank you, kerana pernah mempertemukan aku dengan rajakumaran, puteri, sabrina, rohaizat, thayalan, raji, albert, low, hidayah, zaki and the rest yang terlibat. nak mention luper plak. mereka adalah engineer dan juga tenaga pengajar yang ada keazaman untuk bersungguh menyiapkan study master dan kerja on the same time, i'm proud with everyone. walaupun ada yang dah grade dahulu tetapi dont't worry kita ada a few steps sahaja untuk habis ni, jgn putus asa dan semoga berjaya di masa hadapan. Semoga friendship ini last forever.

the best part is time makan kita akan bergosip, tentang sesiapa sahaja, pasal kakak, abang, adik, pakwe, girlfriend and bakal boyfriend. haha tema yang sering digunapakai as keyword. mesti aku rindu dgn kekecohan raja and puteri, memang kaki kecoh yang bestlah korang. oklah need to go back for thesis, after thesis update climbing planning next year...wargh nak kena workout lah nampaknya.

p/s - kene kembali ke disiplin mode..oh workout

No comments: