classmate kawin

congratulation to my dear friends yang kawin bebaru ini kepada pasangan zia & ziana serta diex & hery. tahniah kerana sudah melangkah ke alam baru. maaf tidak dapat hadirkan diri kerana komitmen lain yang tidak dapat dielakkan. semoga korang berbahagia sampai akhir hayat.

masuk wedding ni. dah 3 wedding classmate aku tak pergi. tak tau apakah rintangannya. tapi asal nak pergi mesti ada masalah yang tidak dapat dielakkan. kalo wedding bukan classmate pulak ok jer tak de pe pe yang menghalang. lepas ni paling dekat turn kwn kat penang and banting. haraplah tiada aral untuk pergi. sedih dan terkilan pun ada rasanya. maaf yer korang. doakan korang berbahagia sampai bila-bila k. dikurniakan anak yang ramai dan comel lote belaka.

coming wedding ada usu & intan, johor, fauzani & partner, selangor. and the most big event adalah sahabat aku miss izzati yang telah lama berkawan dengan aku dan janji aku nak jadi pengapit dia sudah termeterai sejak dr aku matriks lagi and siap ada ditulis dalam buku biodata peribadi aku hehe. jadi aku berpegang pd janji akan jadilah pengapit pada 9hb akan datang. harap ada keberkatan dan kebaikan pada hari tersebut.

my first and ever experiance nak jadi pengapit. nak jadikan kenangan paling sweet. lepas ni x nak jadi pengapit dah. nak jadi pengantin sahaja. siapa single nak jadi pengapit saya. hehe..promo dari sekarang.

P/s kene berehat ekoran makan banyak di open house opis pada hari ini. nite everyone.

No comments: