post kegilaan FT

malam ni timbul mood untuk mengila membuat posting, telah terlalu lama aku pendamkan hasrat memblog akhirnya inilah malam rajin ku setelah sekian lama menjadi malas..argh haku dasar malas (haku je leh ckp k)..

sebenarnya banyak sudah berlaku dalam 2 bulan ini, banyak trips & event telah ku hadiri bagi memenuhi masa weekand yang ku ada, menggantikan segala masa yang telah ku gunakan beberapa bulan sebelumnya menghadiri kelas..bulan 5 de lah bulan travel..bulan 6 delah bulan kenduri & haku tutup dgn satu gurl reunion dgn classmate ku di sabah, ku plan dan hangkut semua aweks semenanjung tuk mengintai panorama sabah..dan orangs2x nya..hehe tetiba rasa gelir-gelir..nak pergi berjimba menjadi sweet 17 walaupun umur dah separuh abad...reunion ni penting sebelum ada antara kami akan berkahwin, kegilaan terakhir bersama sang single..sangat teruja.

bukan giler ni yang nak dicerita, tetapi giler apa bila pergi ke showcase Faizal Tahir..
wahaha..akhirnya aku jejak jua ke hard rock cafe khas tuk memsupport FT..bersama mengila rockensteiners yang lain, de ramai bukan aku saja, de mak orang, anak orang, bini orang, laki orang dan lelain lg, kegilaan ini ku lakukan bersama partner in crime miss eda yang semakin mengurus ( haku jeles) ia juga telah menemukan aku dgn kak wan terjah, kak aju ubat, kak zai pemalu, wiwin yang like & comment , ferr, diyanah serta ramai lagi rockensteiners yg best yang lain tu..tak luper diex juga terlibat dalam hiruk pikuk hard rock pada malam itu..

lebih menggila lagi apabila kami semua memang stand bebetul depan muka FT, per saja yang tak tersembur semuanya terjengah dimuka itula resipi lengkap FT. tapi malam itu memang meroyan, tip top dan terbaek. kenapa ko kelihatan sangat best FT, queen song memang best..sorotan lagu baru FT mampu dinyanyikan sehingga lagu semesta yang paling susah itu dapat dinyanyikan dgn sepenuh jiwa..cukuplah kegilaan ini pada FT seorang sahaja..jangan salah sangka, tahap kegilaan ini tidak setanding dengan fan lain kerana aku cuma 5o% shj dari fan lain yang jauh lebih support & kangen terhadap FT..

maaflah atas kekangenan ini, ini sahajalah satu2x nya perkara gila yang tak pernah dilakukan oleh haku..akan cuba berman man selepas ini kerana sem sudah mau start semula, kembali ke alam bz dan serius..alam serabut dan tak ckp tidur, alam tense dan dense..alam cukup sengsara nak siapkan thesis..argh semoga semuanya berakhir dgn cepat..sudah dapat kurasakan bahang kesengseraan ..

gambar kegilaan hanya boleh dilihat oleh rockensteiners sahaja di laman bukuku..
ahahahaha..nak gelak sahaja sepanjang malam ini...

p/s dalam kondisi kurang stabil, teringat noh busuk

4 comments:

eda said...

pttla rasa nak bukak je blog ko.. ahaha.. ada nama aku plak

elliashah said...

haha skang blog aku tercemar atas aktiviti sedikit liar kita ni..wah..
perlu pergi wat aktiviti amal ni untuk meredakan kepanasan haha

Syikin Asril said...

ade name aku didalam ni... hahahaha

elliashah said...

yer yer de nama semua hehe