Doktor sombong

Aiyark dah bersarang blog ini dgn citer2x best, citer basi jer ada..aku sendiri buhsan tapi lantakalah asal aku hepi, cakap sal hepi takdela dalam kamus idup ku semenjak 3 4 minggu ini, erk dr 8 - 9 minggu yg lalu lah.

Aku wat kerja agak bersungguh la selama 2 bulan yang lalu, tapi harapan dan semangat aku luluh berderai apabila terima kritikan dan komen tak berasas dari beberapa doktor phd ni. arrogant...
siap suruh aku drop..sungguh kejam..

yakni aku jadi kecewa, pergi rest nikmati udara sejuk pun tak membantu aku..berhabis duet untuk merchandise superman sikit terubat sebab wat aktiviti best shopping.lala..

apa - pun aku nak jerit la cakap kat .ko dr Sombong..pirah..

P/s - planning for hiking trip after exam and thesis submission...angsi, bukit tabur & broga hill

No comments: