bdk ofis aku & housemate

Saje nak introduce kawan baru aku kat semua. Buhsan kawan lama buat x layan jer. yerlah memasing dah sibuk sgt. Ini bdk hla & housemate ku. huhu..

time buka poser ramadan hr tue. geng-geng bachelor lah katakan..

kat pizza celebrate perginaya nora dr hla (ceh x jadi berhenti)..

bdk2x ofis la ni, dr kiri irma, aku, liyana, eda, awin n nora (pic b4 raya last day keje)

open house umah k aisyah..last week..

this week aku attend coffee nite kat ump. nk jumpa bdk2x koreiv..ada lah 4-6 org. rindu ngn bdk2x yg nakal n degil nie. hope dpt create more good moments lagi dengan kekwan seblum smuanya akan hilangkan diri.

p/s - sapa nak g trip memana bleh join n invite aku ok. aku nak enjoy puas-puas sebelum semua orang lari. yahoo..

3 comments:

Zaini said...

"Buhsan kawan lama buat x layan jer."

sapetu haidar.meh aku babab die.


..irma..wau..




=)

Anonymous said...

huhu~ mencapap nye gmbr.. weh, aku nak gmbr berbuka... ko suda ada ke?

elliashah said...

hehe, biasa la capub..
gambar ada sa jer..
natrah dok send aku lagi..
ni pun aku copy paste dr fresnter dia..nanti dah ada aku send ko ok..huhu