27 October our 1st big step

Aku perlu menulis sesuatu kerana khuatir akan lupa apa yang kurasakan istimewanya hari penting ini dalam hidup aku. Well manusia mudah lupa apalagi aku yang hina dan lemah ini.

Im happy, kira cam mark special day lah semalam. Haha aku sangatlah x romantikkan. Nasib lah badan. Persiapan tak tahu langsung, hanya mama uruskan semua untuk menyambut orang jauh. Nak kira jarak aku jauh lagi diperantauan haha. Aku bg wang sahaja. Tak pening langsung.

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun sedikit bengang sebab org kat milan ni takde siapa yang update apa2. Ok fine. Merajuk seketika dengan semua orang.

Lets begin our journey and another 4 weeks for another big day. Yg penting and best kali ini aku pulang ke tanah air. Im so miss malaysia.

Ps- sorry memang tiada gambar sebagai paparan. Almaklumlah semua penyegan ayam. Kalo ada aku dah camwhore dah hehe.


No comments: